دلایل داشتن جایگاه تجاری آنلاین

پنچ دلیل که شما باید در وب سایت ما یک جایگاه تجاری داشته باشید :

 

          جهانی فکر کنید:

آیا می دانستید که تعداد کاربران جهانی اینترنت بیش از 4.2 میلیارد نفر است و این رقم در ایران 62 میلیون نفر یعنی بیش از 62% در سال 97 می باشد ؟ ایرانیان روزانه به طور متوسط 2 تا 7 ساعت را در اینترنت سپری می کنند.

 

           با صرفه بودن:

چه کسب و کاری را میتوانید حداکثر با دو میلیون تومان شروع کنید ؟ با صد هزار تومان چطور؟ نیازی نیست سرمایه گذاری مالی زیادی انجام دهید فقط کافیست یک جایگاه تجاری آنلاین بخرید و زمان بگذارید و بعد از مدتی حاصل زحمات خود را دریافت کنید. این روز ها مشتریان با یک موبایل و تبلت به صورت 24 ساعته به اینترنت متصل هستند. کافیست با یک برنامه ریزی حرفه ای در تامین کالا یا خدمات و یک سیستم تحویل جامع به نتیجه دلخواه برسید ، که بدین منظور ما در تمامی ابعاد در کنار شما هستیم .

 

         ارائه جامع خدمات:

شاید همین الان با استفاده از شبکه های اجتماعی کالا و خدمات خود را به مشتریان عرضه می کنید. دقت کنید یک وب سایت به دلیل داشتن قدرت جستجو در اینترنت و همیشه در دسترس بودن و داشتن درگاه پرداخت آنلاین وجه و تامین امنیت خرید مشتریان، به کسب و کار شما اعتبار بیشتری می بخشد. پس بهتر است به یکپارچه نمودن تمام اطلاعات و شبکه های اجتماعیتان در زیر یک سقف در بستر یک جایگاه تجاری آنلاین فکر نمایید.

 

        دسترسی سریع و آسان مشتریان به کالا و خدمات شما

وب سایت ها جزییات بیشتری از کالا و خدمات به مشتریان می دهند. این امکان به آنها اجازه می دهد تا با خیالی راحت تر سفارش دهند.

 

        وقت معتبر شدن است!

داشتن یک  جایگاه تجاری می تواند به شما این شانس را بدهد تا در کنار شرکت های بزرگتر به رقابت بپردازید و حتی با محصولات و قیمت های خود بتوانید آنها را نیز تحت تاثیر قرار دهید ، چون شما به مانند آنها مالیات های سنگین و عوارض و هزینه های حقوق و دستمزد برای کارمندان خود ندارید و این سبب کم هزینه و یا حتی بدون هزینه شدن کسب وکار شما می شود و شما را به رقیبی قوی بدل می کند.

 

 

برخی آمار های بازاریابی پیامکی

 

1. کوپن های پیامکی 10 برابر بیشتر از دیگر انواع کوپن های تخفیف استفاده می شوند.

2. ارسال پیامک 6 تا 8 برابر بیشتر از ارسال ایمیل محبوبیت دارد.

3. 80 درصد مردم معتقدند که تا به حال از سوی برند مورد علاقه شان پیامک تبلیغاتی دریافت نکرده اند.

4. بازار یابی 4-5 برابر بیشتر از تبلیغات آنلاین در برندسازی و وفاداری مشتریان کاربرد دارد.